Wednesday, March 18, 2009

Conferinţa HR Brands-29 aprilie 2009

HR BRANDS va avea loc pe 28 aprilie 2009 la Hotel Caro

Pentru a participa le HR Brands trebuie sa completezi formularul de inregistrare, sa iti alegi unul din cele 3 workshop-uri simultane in functie de interes si sa platesti taxa de participare.

Ce pot afla daca aleg sa particip la

workshop-ul HR Marketing?
• Care sunt canalele prin care tinerii isi cauta joburi;
• Care sunt sursele de informare despre locuri de munca;
• Cum se informeaza tinerii despre angajatori, care sunt canalele pe care le considera mai relevante si din care retin mai rapid informatia;
• Cum imi aleg canalele prin care comunic in functie de grupul meu tinta si cum trebuie sa imi adaptez mesajul la aceste canale;
• Cum masor eficienta campaniilor.
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.

workshop-ul Employer branding in perioade de criza?
• Cum se modifica perceptiile si asteptarile tinerilor fata de angajatori in perioade de criza;
• Cum pot sa mentin brandul de angajator vizibil in perioade in care nu recrutez;
• Cum pot sa imi construiesc un pool de candidati valorosi pentru proiectele viitoare.
• Care sunt modalitati eficiente de pozitionare ca angajator de top in perioade de criza

workshop-ul Compensatii & beneficii?
• Care sunt asteptarile salariale ale tinerilor;
• Care sunt beneficiile non-financiare considerate atractive;
• Care este gradul in care acestea influenteaza atractivitatea unui angajator sau determina schimbarea locului de munca;
• Care este tendinta in ultimii trei ani in ceea ce priveste asteptarile salariale si non-financiare;
• Care este diferenta intre salariul real si cel asteptat;
• Ce corelatie exista intre domeniul jobului si asteptarile salariale si non-financiare;
• In ce domenii aceste diferentele dintre asteptari si salariul curent sunt mai mari;
• Insight-urile sunt detaliate pe orase, grupe de varsta, in functie de nivelul de experienta, in functie de domeniu.

Mai multe detalii pe http://www.hrbrands.ro

No comments:

Si Deus nobiscum, quis contra nos?
Îndrăzneşte să cunoşti!
Ducit Amor Patriae
Tot ceea ce este necesar ca răul să triumfe este ca oamenii buni să stea cu mâinile în sân.
(Edmund Burke)
Încearcă să nu fii un om de succes, ci un om de valoare! (Albert Einstein)
Nu voi fi un om obişnuit pentru că am dreptul să fiu extraordinar. (Peter O`Toole)
Modestia este, faţă de merit, ceea ce este umbra pentru figurile dintr-un tablou: îi dau forţă şi relief. (La Bruyere)
Maestru este numai acela care este dăruit cu harul de a învăţa pe alţii. Cu adevărat maestru este numai cel care, având el însuşi multă bogăţie sufletească, ştie să dea tot, ştiinţă, pricepere şi suflet, fără intenţii preconcepute şi fără să aştepte nimic în schimb. (Octavian Fodor)

Talent hits a target no one else can hit, genius hits a target no one else can see. (Schopenhauer)
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. (Aristotle)