Saturday, April 23, 2011

Dau în judecată primăria Craiovei pentru că susţine reorientarea sexuală!

În Craiova a început o campanie publicitară pentru promovarea homosexualității și a comunității gay din România. Campania este găzduită de mai multe panouri publicitare, exploatate în comun de Primăria Craiovei și o firmă specializată în publicitate.

Nu vreau să mă lansez acum într-o discuție privind drepturile minorităților sexuale. Indiferent care sunt acele drepturi, nu văd motive pentru a fi promovate prin publicitate stradală și nu înțeleg nici de ce Primăria Municipiului Craiova acceptă această campanie într-o activitate în care este partener.

În schimb, vreau să remarc faptul că ne găsim în Săptămâna Patimilor, și că după Sfânta Duminică a Învierii va urma Săptămâna Luminată. Prin urmare, acum se desfășoară cea mai însemnată Sărbătoare Creștină. Din acest motiv, prezența unor astfel de panouri publicitare în plin centrul orașului reprezintă o sfidare și un afront nepermis la adresa tuturor creștinilor.

Știu că o se mi se vorbească despre libertate, despre drepturi, despre cenzură, etc, dar aici nu este vorba despre drepturile homosexualilor ci despre dreptul meu de a nu fi supus unei campanii publicitare lipsite de bun simț și morală civică. În definitiv nu este o campanie care să-și propună mărirea vânzărilor vreunui detergent, ci este o campanie ce-și propune explicit mărirea numărului de homosexuali.

De exemplu, pe panou figurează sloganul: „Orientarea sexuală nu este o alegere, nu este o boală”. Probabil că nu este, dar mie mi se pare că formularea este un imbold pentru re-orientarea din punct de vedere sexual. Adică, dacă tot nu-i boală, de ce nu aș încerca ? – se poate întreba orice privitor. Las la o parte exprimarea folosită, pentru că părerile despre ce este și ce nu este homosexualitatea sunt oricum, foarte controversate.

La fel de gravă mi se pare și lozinca din dreapta panoului: „Eu sunt! Tu?” Dacă sloganul de mai sus este interpretabil, de această dată avem de a face cu o invitație lipsită de echivoc ! Vă mai aduceți aminte de panourile de la gazeta de perete din marile întreprinderi, cu doi tineri în salopetă, în care primul îl întreba pe-al doilea: „Eu mi-am făcut planul ! Tu în ce stadiu ești ?”

Nu în ultimul rând, aș vrea să observăm că această campanie publicitară se bazează pe imaginea plină de inocență a unui nou-născut ce poartă pe mână etichetarea „homosexual”.Este grav că se întâmplă asta …

În ultimii ani, ne-am obișnuit ca autoritățile să nu mai reacționeze la nimic. Fie că este vorba de gunoaie pe străzi, de starea de infracționalitate sau de criză economică, cei obligați prin natura funcției lor să aplice corecții și să îmbunătățească viața oamenilor, nu o mai fac. Din lene, din indolență, din interese ascunse, sau din cine-știe ce alte motive, primăria, ministerul, prefectura nu-și mai fac datoria. Nu știu cât a plătit Primăriei cel ce finanțează campania publicitară în favoarea homosexualității și nici nu mă interesează. Dar știu că în acest caz, trebuie început de undeva. Este inacceptabil ca aceste panouri să rămână în văzul oamenilor, copiilor, adolescenților și nimeni să nu facă nimic.

Prin urmare am să fac eu ceva și mâine voi acționa Primăria în instanță pentru a fi obligată să înlăture conținutul panourilor publicitare. Sper să nu-și trimită juriștii să-i apere uzând de tertipuri avocățești. Trebuie doar să constate că o astfel de activitate este neconformă cu morala creștină.

Sursa: Blogul lui Buzatu

Autor: Horaţiu Buzatu

No comments:

Si Deus nobiscum, quis contra nos?
Îndrăzneşte să cunoşti!
Ducit Amor Patriae
Tot ceea ce este necesar ca răul să triumfe este ca oamenii buni să stea cu mâinile în sân.
(Edmund Burke)
Încearcă să nu fii un om de succes, ci un om de valoare! (Albert Einstein)
Nu voi fi un om obişnuit pentru că am dreptul să fiu extraordinar. (Peter O`Toole)
Modestia este, faţă de merit, ceea ce este umbra pentru figurile dintr-un tablou: îi dau forţă şi relief. (La Bruyere)
Maestru este numai acela care este dăruit cu harul de a învăţa pe alţii. Cu adevărat maestru este numai cel care, având el însuşi multă bogăţie sufletească, ştie să dea tot, ştiinţă, pricepere şi suflet, fără intenţii preconcepute şi fără să aştepte nimic în schimb. (Octavian Fodor)

Talent hits a target no one else can hit, genius hits a target no one else can see. (Schopenhauer)
We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. (Aristotle)